AAA Excklusive Club Praha
Hledání
Vlastní vyhledávání

Reklama
sweet-paradise_150x150
Sex po telefonu
Aneta

Pojď mi to udělat do všech dírek a vůbec se se mnou nemazli. Ráda si nechám od tebe diktovat pravidla.

Reklama
neon-club-_150x150

Missky a Muž roku: nová kolekce inspirovaná českou vlajkou - Novinky ve světě erotiky

Missky a Muž roku: nová kolekce inspirovaná českou vlajkouzpět

tisk TISK     email POSLAT
Missky a Muž roku: nová kolekce inspirovaná českou vlajkou
Missky a Muž roku: nová kolekce inspirovaná českou vlajkou
23.05. 2014
České Miss spolu s Mužem roku a druhým nejkrásnějším mužem planety pro rok 2011 oficiálně představili novou kolekci Marko.IN módního návrháře Marka Lopatiče, která nese název Vytvořeno Námi! a je inspirovaná českou vlajkou. Oproti jiným módním návrhářům se tentokrát nejedná pouze o oblečení, ale Marko představil i obuv a kabelky, které vznikly za pomoci znalkyně oboru Jany Dapecí.

»Název kolekce Vytvořeno námi! má podtrhnout fakt, že své štěstí a svůj život si tvoříme sami, a to konkrétními činy. Současně motiv vlajky a národní barvy zdůrazňují význam vlastenectví i hodnot, stejně jako kvality domácí produkce –jak trička a kšiltovky, tak obuv a kabelky vznikaly v České republice,« uvedl ke kolekci sám návrhář, který je nesmírně vděčný české společnosti Dapi za to, že mohla i obuv vzniknout kvalitní českou produkcí. Tvůrci svým přístupem vyjadřuje zdravé sebevědomí a vděk zemi a prostředí, kde žijí a tvoří.

Originální kolekci Marka Lopatiče představily missky Eliška Bučková, Veronika Chmelířová a Eva Čerešňáková, která se stala i tváří kampaně. Kolekce je ale určena pro obě pohlaví, a proto dámy doplňoval druhý nejkrásnější muž planety roku 2011, Martin Gardavský a dále modelka Kristýna Rabštejnková.

Představení kolekce proběhlo v kreativním duchu, a tak si i samy modelky vyzkoušely před přehlídkou ručně motivy vlajky na kšiltovku nebo trika. Elišce Bučkové se taková tvorba zamlouvala, ale přiznala, že jí bylo líto, že si nemohla vyzkoušet i tvorbu originální obuvi, která ji nadchla. »Musím uznat, že ty boty z nově představené limitované kolekce mě nesmírně překvapily. Přijdou mi moderní a zároveň velmi pohodlné. Marko nezklamal a zůstal u své myšlenky, a to aby vše bylo nositelné, praktické a pohodlné. Prostě se pozná kvalita bot vyrobených v Česku.«

České miss a modelky mají s reprezentací České republiky v zahraničí zkušenosti jak z oblasti modelingu, tak z mezinárodních soutěží krásy, kterých se vítězky zúčastnily. »Myšlenka nové kolekce mě zaujala, je za ní hloubka a dává smysl, navíc jednoduchý motiv české vlajky a národní trikolory podporuje pocity, kam patříme, proto jsem Markovi na spolupráci kývla,« uvedla miss Čerešňáková, která přiznala své zalíbení v České republice. »Ať cestuji kamkoliv, vím, odkud pocházím, a i když jsou na světě krásná místa, vlast je místem, kam člověk patří a kam se nesmírně rád vrací. Jen přístup k životu by mohli mít Češi pozitivnější, trošku více vděčnosti, pokory a radosti ze života by našemu národu neuškodilo.«

Podobný názor sdílí i Martin Gardavský, Muž roku 2011. »Můj vztah k České republice je nesmírně kladný. Snažím se vidět pouze pozitiva. Pokud člověk stráví nějaký čas ve městě, jakým je Sao Paulo s dvaceti milióny obyvatel, tak si teprve uvědomí, jak snadné a krásné je žít například v Praze. Je úžasné i to, že se všude dostanete pěšky. A to ještě nemluvím o bezpečí, které se dle mého názoru blíží k nejlepším v Evropě. V České republice si opravdu nemáme na co stěžovat.«

Jednu vlajku si na triko nakreslila i Veronika Chmelířová a poznala, jak je taková aktivita uvolňující a zábavná. »Že bych v sobě měla skrytý talent?« žertovala sympatická modelka a potvrdila, že i když bylo malování zábavné, není to zas tak jednoduché, přenést do toho modelu vše tak, aby to vypadalo skutečně dobře. »Obdivuji, že Marko ve své limitované kolekci maluje každé triko ručně. Každý jeden kus je vlastně originál a oceňuji tu vytrvalost a kreativitu, se kterou každý jeden kousek nové kolekce vzniká.«

Kromě přítomných hostů ocenili novou kolekci i kolemjdoucí, protože přehlídka probíhala nejen napříč butikem v samotném centru Prahy, ale modelky předvedly jednotlivé modely i za výlohou, kde se nahromadil hlouček zvědavě přihlížejících zájemců.

Foto: MARKO.IN
Obrázky ke článku
Missky a Muž roku: nová kolekce inspirovaná českou vlajkouMissky a Muž roku: nová kolekce inspirovaná českou vlajkouMissky a Muž roku: nová kolekce inspirovaná českou vlajkouMissky a Muž roku: nová kolekce inspirovaná českou vlajkouMissky a Muž roku: nová kolekce inspirovaná českou vlajkou
diskuze
Reklama
queens_468_60
Pravidla sytému | Kontakt
V databázi zaregistrováno celkem: 41 firem, 1154 společnic a 59 uživatelů

apache powered php powered xhtml valid css valid firefox valid google chrome valid ie valid opera valid